Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníku bosorky č. 7 - …. a je tomu na vine európska mena!

Peniaze sú neodmysliteľnou súčasťou nášho života a hoci u mňa nie sú na prvom mieste, snažím sa ich mať natoľko rada, aby odo mňa neutekali.:-)

Myslím, že mi to myslí a počíta celkom dobre, ale horšie je to s videním. Bosorky normálne vidia aj za roh, ale nesmú platiť v eurách. Kto toto vymyslel? Malé, drobné minciatka, ktoré sa nedajú uchopiť s dlhými nechtíkmi, nominálnu hodnotu uvidíte možno pod mikroskopom a keď dáte celú, vrátia vám celú. Ibaže celú hromadu drobných, aby bolo čo po kapsách nosiť a vytriasať. Veru, to je to správne slovo! Zistila som, že základ je nerozmeniť, pretože keď rozmením, za chvíľku nemám.:-) Teda mám, ale neviem koľko a kde som to zas vysypala či odložila.:-) Nechcem sa odnárodňovať, ale musím zvolať: "Zlatá česká koruna!" Keď mi niekto poslúži, rada sa odslúžim, len viete, ako to vo svete chodí. Tam kávička, tam becherovčička a všade sprepitné. Myslím, že nielen angličtinu som mala doma trénovať, nielen chuť ku zmene, ale aj pozitívno-pragmatický vzťah a lásku k tejto mene.:-) No ale nevadí, kreditka to istí. A pokiaľ sa pýtate, či PIN dal? Nepindal. Pretože je moja! :-)

Nechci měnit celé na drobné
V tom peníze jsou lásce podobné
Nechci měnit sebe
Na bankovky z tebe
Nemusíš mi platit odchodné
Nechci tvé mince počítat
Nechci se v kapsách prosýpat
Hloupost měnit tebe
Změnila jsem sebe
Už nebudu platit, jen užívat
Nechci měnit sebe na drobné
V tom jsme si všechny podobné
roste má cena
jak nejtvrdší měna
Promiň, že účty jsou neskromné
Nechci měnit sebe na mince
Nečekám bohatství od prince
Já znám svou cenu
Mě nenajdeš v menu
už nejsem tvá bez ceny stálice
A čo k tomu dodať? Je to jednoduché. To, že nie som skromná žena, tomu je na vine európska mena! Hlavné je si to zdôvodniť. Ale viete, čo sa hovorí. Skromná žena, lenivý chlap a prax ukazuje, že niečo pravdy na tom bude :-) Čo si o tom myslíte vy? A mimochodom, radi platíte v eurách?
 

Autor: Irena Kanovská | čtvrtek 15.11.2018 20:21 | karma článku: 5,27 | přečteno: 87x
  • Další články autora

Irena Kanovská

Nezáleží na tom, čo žerieš, ale čo žerie teba

Váha alebo rovnováha? Všimla som si, že v poslednej dobe stále viacej ľudí rieši to, čo je, než to, čím je. Nemám na mysli čím je to, čo je, myslím kým je :-)

2.12.2018 v 12:01 | Karma: 9,43 | Přečteno: 181x | Diskuse| Ostatní

Irena Kanovská

Z deníku bosorky č. 8 – Dobrá rana do hlavy je lepšia, než zlý psychológ

Ako mladé dievča, už je to za nami,... som športovala rada, často, poctivo a intenzívne. Najradšej som mala loptové hry – volejbal, futbal, ping pong a basketbal.

20.11.2018 v 18:33 | Karma: 9,53 | Přečteno: 198x | Diskuse| Ostatní

Irena Kanovská

Z deníku bosorky č. 6 – Prý bychom měli být přirození

Nedávno jsem četla zajímavý výrok o tom, že bychom měli být přirození. Když mi to došlo, chytla jsem pořádný záchvat smíchu. Konečně něco, co vysvětluje, proč se někteří lidé chovají tak, jak se chovají!

11.11.2018 v 16:03 | Karma: 8,78 | Přečteno: 270x | Diskuse| Ostatní

Irena Kanovská

Z deníku bosorky č. 5 – Základ zdraví? Neberme se příliš vážně!

1. ledna jsem si dala předsevzetí, že i když jsem nesmělá, do roku 2018 vkročím odvážně, nevážně, zvesela. Proč?

7.11.2018 v 17:17 | Karma: 6,43 | Přečteno: 231x | Diskuse| Ona

Irena Kanovská

Z deníku bosorky č. 4 – Keď si si nás uvarila, tak si nás aj zjedz! :-)

Hovorí sa, že čo môžeš urobiť dnes, odlož na pozajtra, nech máš dnes a zajtra voľno. Dnes mám voľno a tak píšem. Píšem o niečom, o čom som ešte nikdy nepísala. O svojom kuchárskom umení

5.11.2018 v 20:45 | Karma: 6,41 | Přečteno: 160x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Do Sněmovny by se v březnu dostalo pět stran. TOP 09 vypadává, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Aktualizujeme Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 481x
Kamarádi mi říkají, že jsem zpívající slovenská bosorka nebo-li česká čarodějnice. Já říkám, že čarovat neumím, i když bych moc chtěla. Faktem je, že o čem jsem kdysi napsala písničku, to se splnilo. Asi to bude tím, že jedinou věcí, kterou skutečně umím, je poslouchat, motivovat, inspirovat, ctít, cítit a hlavně se vcítit do pocitů jiných. Ve svých 55-ti letech se můj život obrátil vzhůru nohama a já se díky tomu hodně naučila. Například, že je třeba věřit sobě a zázrakům, které se ději, když změníme úhel pohledu na problémy, které nám život přináší. Jinak jsem úplně obyčejná ženská, která zpívá a píše písničky a která se rozhodla plnit si své sny, protože život máme jenom jeden. Ať je na co vzpomínat.

Seznam rubrik